13 Απριλίου

Φελίτσε, από την Τετάρτη το απόγευμα είσαι στην Φρανκφούρτη και μόλις σήμερα Κυριακή πρωί το μαθαίνω εγώ από την κάρτα σου. Ότι δεν είναι κατηγορία αυτό, Φελίτσε, πρέπει να σου είναι ήδη ξεκάθαρο, ότι η σχέση μου με σένα δεν είναι τέτοιου είδους, που να 'χει χώρο για κατηγορίες∙ μακάρι μόνο να σου ήταν ξεκάθαρο και το άλλο. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι με το ταξίδι στη Φρανκφούρτη, με την έλλειψη του περιβάλλοντος, στο οποίο έλαβες τις πρώτες επιστολές μου, μέσω της δυνατότητας καλύτερων σκέψεων για μένα, μέσω της ανάγνωσης των επιστολών μου στην Φρανκφούρτη θα μπορούσε να σου δημιουργηθεί μια πιο σωστή επίγνωση για μένα∙ αν ήταν έτσι, τότε θα είχες κάθε λόγο να ευλογείς αυτό το ταξίδι στη Φρανκφούρτη. Εγώ δεν είμαι καλά, με την κατανάλωση δυνάμεων που χρειάζομαι για να κρατηθώ στη ζωή και στα λογικά μου, θα μπορούσα να είχα χτίσει τις πυραμίδες.

Φραντς Κάφκα, επιστολή στην Φελίτσε Μπάουερ, 13 Απριλίου 1913